1.3/5
GEMIDDELDE BEOORDELING: 2.6/10
(7 Reviews)

Alle reviews

    Aantal reviews: 7
  1. Beoordeling:

    2
    postbezorger bekkevoort
    in de netelzeepstraat komt de post altijd bij de verkeerde terecht omdat de postman-vrouw niet wil kijken naar de naam of busnummer omdat al de huizen daar n°26 hebben met extra busnummer.zelfs een verjaarkaart naar een gehadicapt persoon dat correct is opgemaakt word in het wilde weg ergens in een ander zijn brievenbus gedumpt.resultaat dat gooien ze weg en postzegel voor niks betaald.dikke schande !
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  2. Beoordeling:

    2
    postbezorger bekkevoort
    in de netelzeepstraat zijn al de huisnummers 26 maar met onderverdeling a.b.c enzv .maar de postbode aldaar heeft daar geen interesse in en dumpt geregelt alles van 1 straat in iemand zijn brievenbus zonder uit te stappen en tegen de briefbus aan te rijden.aldus mijn verjaarkaart voor mijn broer die een hadicap heeft is nooit gearriveert en zeker in een ander zijn briefbus gedumpt zonder naar de naam van ontvanger te kijken.dus vescheurd en weggegooid.daar moet ik een postzegel voor betalen .schande voor het beroep en geen vertrouwen meer in deze persoon die zijn job haat !
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  3. Beoordeling:

    2
    Eens te meer kwamen de brieven niet aan op kamp
    Voor de zoveelste keer kwamen ons briefkaarten niet op tijd toe op het kamp van onze kinderen, die er eens temeer het hart van in waren.

    De postkaarten werden nochtans voor de 10:00 lichting op maandag gepost in Couvin. Maar op vrijdag waren ze nog steeds niet aangekomen in Bredene.

    B-Post garandeert echter een bestelling binnen de 2 à 3 werkdagen. Ik dacht dat er 5 werkdagen tussen maandag en vrijdag zaten … Ben ik dement aan het worden?

    Dit is dus niet de eerste keer. Vorig jaar kreeg slechts een van de kinderen een brief. Reuze voor de andere dochter. Dit jaar dus afgestapt van het schrijven van brieven vanwege de grote kans op niet-aflevering en vergeefse moeite.

    B-Post is verworden tot een loterij, eentje echter waarbij er geen prijzen te winnen vallen en er enkel verliezers zijn.

    NMBS, B-Post, VDAB, HVW, de Vlaamse ombudsdienst, … allemaal functioneren ze zwaar ondermaats. Een ware schande voor ons land. Leve de bananenrepubliek België!!!

    Tip: geef je brieven op voorhand mee met de leiding.

    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  4. Beoordeling:

    2
    Zeer teleurgesteld
    Spijtig genoeg zie je pas nadat je online een bestelling hebt geplaatst wie de levering verzorgd. Als ik van tevoren zou weten dat het Bpost is, zou ik weigeren. Ik heb tot nu toe enkel slechte ervaringen met Bpost. De bezorger belt niet aan, noch bij mij, noch bij de buren. De bestelling wordt nooit geleverd op het door mij aangegeven afhaalpunt, maar bij een druk postkantoor op een half uur loopafstand. Gelukkig wordt de krantenbezorging niet meer door Bpost gedaan, want ook toen kreeg ik meestal geen krant of een verkeerde krant.
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  5. Beoordeling:

    4
    leveringsdatum respecteren?
    Ik had een datum gekozen waarop ik thuis ben, aangezien het om een grote levering ging en ik niet over vervoer (lees: auto) beschik. Bpost liet echter op de dag van de levering weten dat ze het toch een dag later zouden leveren, een dag waarop ik werk. Ik moest er dus wel voor kiezen om het te laten leveren in het dichtstbijzijnde postkantoor i.p.v. thuis.
    Niet echt handig. Mijn vriend en ik hebben dit te voet naar mijn huis gebracht, wat geen sinecure was aangezien het groot en zwaar was…
    Niet bepaald een positieve ervaring dus.
    Bovendien koos BPost ervoor om een deel van de bestelling wél op de dag die ik gekozen had, te leveren. Die mail werd verstuurd om 10.28, waarin stond dat het pakketje geleverd zou worden ’tussen 10.15 uur en 12.15 uur’. Dat vind ik nogal laat verstuurd.
    Ik zou BPost willen adviseren om toch op z’n minst hun communicatie eens onder de loep te nemen en wat bij te sturen.
    1

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  6. Beoordeling:

    10
    Goed bezig
    Pakje altijd deftig afgeleverd. Zelf nu met link en foto.
    Goed bezig mannen
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply
  7. Beoordeling:

    2
    Al 3 dagen mislukte bezorging.
    Bpost zegt al 3 dagen lang dat mijn pakket niet kan worden bezorgd en dat het morgen opnieuw geprobeerd wordt. Ik ben gewoon thuis en heb geen bezorger gezien!
    0

    0

    Je hebt al gestemd!

    Reply

Een review achterlaten

Het e-mailadres en bestelnummer worden niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ik ga akkoord met de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid door deze review te plaatsen. Ik verklaar ook dat ik een daadwerkelijke ervaring heb met dit bedrijf.
Bedankt voor het insturen van jouw review!

BPOST

Bpost is de nationale bezorgdienst in België, bij Bpost is het mogelijk om zowel privé als zakelijk pakketten te versturen en te ontvangen. Bpost verzend zowel binnen als buiten Belgié en bezorgt naast pakketten ook briefpost, kaarten en postzegels. Particulieren en zakelijke klanten kunnen beginnen op de website van Bpost.be, daar staan alle mogelijkheden op een rij en kunnen alle diensten worden aangevraagd. Pakketten die worden verzonden met Bpost kunnen via het Track en Trace systeem worden gevolgd, zo kunnen ontvanger en verzender precies zien waar de zending zich bevindt. Op Bpost.be staat een blog te lezen voor alle bezoekers, ook is het vervoersbedrijf te vinden op enkele sociale media kanalen. Contact met Bpost kan via het telefoonnummer +3222785015. Klanten die een een pakje willen volgen, een Bpost kantoor zoeken, verzendtarieven willen berekenen of een verzendlabel willen aanmaken kunnen terecht op Bpost.be.

Deel deze pagina

Beoordeling

Hier lees je authentieke reviews van anderen over hun ervaring met BPOST. De beoordeling van 2.6/10 is gebaseerd op 7 gecontroleerde reviews met een gemiddelde van 1.3 uit 5 sterren.

Lees meer reviews:

Schrijf jij ook een review?

Bij het maken van een keuze voor een bepaald bedrijf kun je je van te voren goed inlezen. Echter is het altijd de vraag of bepaalde informatie wel onafhankelijk is. Wil je echt weten wat andere Belgische klanten vonden van BPOST? Dan kun je de onafhankelijke reviews lezen die zij hebben geschreven.

De reviews over BPOST, zowel postieve als negatieve, geven een compleet beeld van de dienstverlening van dit bedrijf. Het is belangrijk dat het bedrijf aan jouw wensen voldoet alvorens met ze in zee te gaan. Wij controleren alle geplaatste reviews met verschillende systemen en vervolgens ook nog handmatig om zo zeker mogelijk te zijn van geheel betrouwbare ervaringen.

Lees reviews en bekijk BPOST

bpost

Om je beter van dienst te zijn gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Lees dan ons Privacybeleid.