Bpost is de nationale bezorgdienst in België, bij Bpost is het mogelijk om zowel privé als zakelijk pakketten te versturen en te ontvangen. Bpost verzend zowel binnen als buiten Belgié en bezorgt naast pakketten ook briefpost, kaarten en postzegels. Particulieren en zakelijke klanten kunnen beginnen op de website van Bpost.be, daar staan alle mogelijkheden op een rij en kunnen alle diensten worden aangevraagd. Pakketten die worden verzonden met Bpost kunnen via het Track en Trace systeem worden gevolgd, zo kunnen ontvanger en verzender precies zien waar de zending zich bevindt. Op Bpost.be staat een blog te lezen voor alle bezoekers, ook is het vervoersbedrijf te vinden op enkele sociale media kanalen. Contact met Bpost kan via het telefoonnummer +3222785015. Klanten die een een pakje willen volgen, een Bpost kantoor zoeken, verzendtarieven willen berekenen of een verzendlabel willen aanmaken kunnen terecht op Bpost.be.
Alle reviews
Aantal reviews: 9 Beoordeling:2 Te lui om rond te rijden Door wegenwerken is onze straat niet toegankelijk langs beide kanten. De postbode/pakjes bezorger vind het dan maar nodig om gewoon de melding te doen van adres onbereikbaar. De straat is langs de andere kant perfect bereikbaar. De werken zijn al 2 jaar bezig, dus verwacht je toch van B-post dat ze dit weten… 1x ok, maar geen 3x en altijd in het weekend. In de week geraakt onze post altijd op tijd hier.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Gebrek bij aangetekende zending Ik heb op 03-10-2024 een belangrijke aangetekende brief MET ONTVANGSTBEVESTIGING verstuurd vanaf Bpost Dilbeek – Ninoofsesteenweg. Tot op heden 30-10-2024, dus bijna een maand later, nog steeds die ontvangstbevestiging noch de brief retour ontvangen. Klacht ingediend bij Bpost, geen antwoord. Ik ben doof, dus getracht het e-mailadres van Bpost te vinden, blijkbaar onbestaand. Via een persoon getracht telefonisch contact te nemen, blijkbaar ook niet mogelijk, wordt niet opgenomen. Dat is geen referentie voor een groot bedrijf zoals BPOST. dus max. 1 ster.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 postbezorger bekkevoort in de netelzeepstraat komt de post altijd bij de verkeerde terecht omdat de postman-vrouw niet wil kijken naar de naam of busnummer omdat al de huizen daar n°26 hebben met extra busnummer.zelfs een verjaarkaart naar een gehadicapt persoon dat correct is opgemaakt word in het wilde weg ergens in een ander zijn brievenbus gedumpt.resultaat dat gooien ze weg en postzegel voor niks betaald.dikke schande !
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 postbezorger bekkevoort in de netelzeepstraat zijn al de huisnummers 26 maar met onderverdeling a.b.c enzv .maar de postbode aldaar heeft daar geen interesse in en dumpt geregelt alles van 1 straat in iemand zijn brievenbus zonder uit te stappen en tegen de briefbus aan te rijden.aldus mijn verjaarkaart voor mijn broer die een hadicap heeft is nooit gearriveert en zeker in een ander zijn briefbus gedumpt zonder naar de naam van ontvanger te kijken.dus vescheurd en weggegooid.daar moet ik een postzegel voor betalen .schande voor het beroep en geen vertrouwen meer in deze persoon die zijn job haat !
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Eens te meer kwamen de brieven niet aan op kamp Voor de zoveelste keer kwamen ons briefkaarten niet op tijd toe op het kamp van onze kinderen, die er eens temeer het hart van in waren.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Zeer teleurgesteld Spijtig genoeg zie je pas nadat je online een bestelling hebt geplaatst wie de levering verzorgd. Als ik van tevoren zou weten dat het Bpost is, zou ik weigeren. Ik heb tot nu toe enkel slechte ervaringen met Bpost. De bezorger belt niet aan, noch bij mij, noch bij de buren. De bestelling wordt nooit geleverd op het door mij aangegeven afhaalpunt, maar bij een druk postkantoor op een half uur loopafstand. Gelukkig wordt de krantenbezorging niet meer door Bpost gedaan, want ook toen kreeg ik meestal geen krant of een verkeerde krant.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:4 leveringsdatum respecteren? Ik had een datum gekozen waarop ik thuis ben, aangezien het om een grote levering ging en ik niet over vervoer (lees: auto) beschik. Bpost liet echter op de dag van de levering weten dat ze het toch een dag later zouden leveren, een dag waarop ik werk. Ik moest er dus wel voor kiezen om het te laten leveren in het dichtstbijzijnde postkantoor i.p.v. thuis.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:10 Goed bezig Pakje altijd deftig afgeleverd. Zelf nu met link en foto.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Al 3 dagen mislukte bezorging. Bpost zegt al 3 dagen lang dat mijn pakket niet kan worden bezorgd en dat het morgen opnieuw geprobeerd wordt. Ik ben gewoon thuis en heb geen bezorger gezien!
0
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Dieter
Al meermaals klacht ingediend, maar tot op heden geen enkele serieuze reactie van b-post.
Waarom werken de grote bedrijven toch oh zo graag samen met b-post. Altijd dezelfde misserie.
Service 0/10
Klant behulpzaam 1/10
Luihuid 10/10 (weekend)
Rudi Vlaminck
guyke
guyke
Katrijn Vanden Driessche
De postkaarten werden nochtans voor de 10:00 lichting op maandag gepost in Couvin. Maar op vrijdag waren ze nog steeds niet aangekomen in Bredene.
B-Post garandeert echter een bestelling binnen de 2 à 3 werkdagen. Ik dacht dat er 5 werkdagen tussen maandag en vrijdag zaten … Ben ik dement aan het worden?
Dit is dus niet de eerste keer. Vorig jaar kreeg slechts een van de kinderen een brief. Reuze voor de andere dochter. Dit jaar dus afgestapt van het schrijven van brieven vanwege de grote kans op niet-aflevering en vergeefse moeite.
B-Post is verworden tot een loterij, eentje echter waarbij er geen prijzen te winnen vallen en er enkel verliezers zijn.
NMBS, B-Post, VDAB, HVW, de Vlaamse ombudsdienst, … allemaal functioneren ze zwaar ondermaats. Een ware schande voor ons land. Leve de bananenrepubliek België!!!
Tip: geef je brieven op voorhand mee met de leiding.
Gina
Orin
Niet echt handig. Mijn vriend en ik hebben dit te voet naar mijn huis gebracht, wat geen sinecure was aangezien het groot en zwaar was…
Niet bepaald een positieve ervaring dus.
Bovendien koos BPost ervoor om een deel van de bestelling wél op de dag die ik gekozen had, te leveren. Die mail werd verstuurd om 10.28, waarin stond dat het pakketje geleverd zou worden ’tussen 10.15 uur en 12.15 uur’. Dat vind ik nogal laat verstuurd.
Ik zou BPost willen adviseren om toch op z’n minst hun communicatie eens onder de loep te nemen en wat bij te sturen.
Hallan sauw
Goed bezig mannen
Hannah