Inwoners van België kunnen bij Scarlet.be terecht voor een telefonie, internet en TV aansluiting. De provider biedt diverse samengestelde en losse pakketten tegen verschillende tarieven, zo kan iedere klant precies het pakket afsluiten dat bij de klant past. Volgens de website van Scarlet is de aanbieder voordelig, eenvoudig en betrouwbaar, daarnaast is er een uitgebreide hulp-pagina aanwezig die vele onderwerpen behandeld. Wanneer de klant er zelf niet uit komt, dan kan er natuurlijk contact met de klantenservice van Scarlet worden opgenomen. Ook heeft Scarlet een app beschikbaar voor Android en voor Apple apparaten, daarnaast kan de provider op Sociale media kanalen worden gevolgd. Via de website kunnen verschillende verkooppunten worden gevonden waar klanten een aankoop kunnen doen in een fysieke winkel. Het abonnement en het account van klanten kan worden beheerd in de App of door in te loggen op de website. Bekijk de website van Scarlet voor meer informatie en voor de huidige tarieven.
Alle reviews
Aantal reviews: 2 Beoordeling:2 Slechtste telecom dat er bestaan! Totaal niet klantvriendelijk!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Ontzettend slecht Ben in mei 2024 verhuisd naar de kust wegens ziekte,daar internet,tv en gsm aangevraagd via Scarlet,vanaf het begin ging het fout,ze zouden een nieuw gsm kaarje opsturen,helemaal niet gekregen,wij maar bellen en bellen,waar blijft dat nieuwe gsm kaartje,als antwoord kregen we meerdere keren we moesten het maar zelf ophalen,we zijn op verschillende plts geweest,we kregen geen gsm kaartje,toen gingen ze proberen om het kaartje weer op te sturen,NOOIT IETS ONTVANGEN!!!!Kortom van mei tot begin juli helemaal niet kunnen bellen,opeens geen internet en tv meer,hadden ze me afgesloten,dit terwijl ik meerdere keren gebeld had met de gsm van mijn man,van waar blijft de factuur!!!!Geen factuur nikske,onmogelijke mensen bij Scarlet en zeer onvriendelijk!!!!
1
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Aïcha Rousseeuw
Je moet meer als 100000x het zelfde herhalen voor ze je überhaupt verder ‘helpen’ sluiten voor niet tv+internet af terwijl er zelfs nog geen factuur is!! Rekenen je herinnerings kosten aan terwijl ik geen enkele keer een mail heb gehad waarin er HERINNERING STAAT VOOR DAT FACTUUR!!! ik stap over en scarlet komt bij mij nooit nog inhuis!! Hou je troep maar lekker voor jezelf onmensen dat jullie zijn!!!! Ik geef 1ster omdat er geen optie ‘geen ster’ bestaat. Geen vriendelijke groet!! Aïcha.
Jacqueline Chm Geurts
Geef beter iets meer centjes uit aan een tv,intenet en gsm abonnement,dan aan Scarlet,waar het fout gaat,voor mij eigelijk 1 ster op 10,dat is het.