Fnac is een groot warenhuis met zeer veel verschillende producten in uiteenlopende categorieën. Het bedrijf heeft naast een grote webshop ook een flink aantal winkels in verschillende landen. Op deze manier probeert fnac een interessant platform te zijn en te blijven voor hun vaste klanten. Er zijn altijd veel kortingen en prijsverlagingen actief waardoor voordeel behaald kan worden op verschillende artikelen. Daarnaast zijn er veel experts die via de website tips geven over alledaagse problemen of het gebruik van de producten die bij fnac te bestellen zijn. Het bedrijf werkt samen met vele verschillende bedrijven en heeft een aantal unieke voordelen voor vaste klanten. De webshop kan gezien worden als een soort marktplaats waar wederverkopers ook hun artikelen, onder bepaalde voorwaarden, mogen aanbieden. Het bedrijf is in meer dan 5 landen actief en de klantenservice is direct bereikbaar via de website.

Alle reviews
Aantal reviews: 9 Beoordeling:2 6 weken na ontbrekende service enkel standaard antwoorden over terugbetaling niet geleverde dienst De verlenging van een IT-applicatie abbonement gaf grote problemen.
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Fnac = onbetrouwbaar & lokt klanten/leden met valse promo’s Mocht ‘t kunnen, ‘k gaf NUL sterren. Afgelopen weekeinde ledendagen met 10% korting + gratis verzending. Bestel 3 boeken op zo 23/2/2025, betaal ONMIDDELLIJK meer dan €130,- met levering op di 25/2/2025. Di mail “bestelling verzonden naar bezorgdienst”, blijkt daarna onmogelijk te tracken & geen levering ondanks 4 mensen hele dag thuis. Geen bericht noch excuus noch mogelijkheid opvolging. Op woe 26/2/2025 pas ‘s avonds mail “geen voorraad, incident gesloten, u wordt BINNENKORT terugbetaald” en naar de boeken waarmee ik aan de slag moest, kan ik fluiten. Geen excuus, geen compensatie, NIKS. Mail met opmerkingen naar klantendienst (reply op hun costumer service SIC) komt terug als “onbestelbaar: onbestaand adres”. Een klant, zelfs een lid (!!!) is niks waard voor FNAC, winkel die ONBETROUWBAAR is, zonder boe of bah contractbreuk pleegt en klanten bestookt met promomails die uiteindelijk getuigen van ONEERLIJKE & VALSE HANDELSPRAKTIJKEN! Zag hier dat ik niet de enige ben die dit weekeinde opgelicht werd want ben m’n geld al vijf dagen kwijt ondertussen zonder gara
2
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Een bestelling op 7 november 2024 en nog niet ontvangen. Ik ben opgelicht en ben mijn geld kwijt
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Niet Europese modellen Je koopt er niet Europese modellen zonder dat je het beseft en als je in garantie terug naar fnack gaat wordt je niet geholpen maar moet je zelf de niet Europese gsm terugsturen naar China.. kost 75 euro
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Niet Europese modellen Gsm gekocht, geen Europees model, stuk na een jaar, miserie tot en met om in garantie te laten maken..
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Onbetrouwbaar Bestelling geplaatst en betaald. Nan halfuur laat fnac via mail weten dat bestelling geweigerd is. Er is geen terugbetaling en fnac steelt dus gewoon het geld.
1
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Slechte ervaring Ik zou niemand aanraden iets aan te kopen bij Fnac of een pre-order te maken. Ik heb op 15/9 de nieuwe apple watch 10 besteld, en zou die volgens de bevestigingsmail kunnen gaan afhalen in de door mij gekozen Fnac winkel vanaf 20/9. We zijn vandaag 2 weken later en de bestelling is nog steeds niet klaar! Ik zou verwachten dat er een bepaald aantal producten in pre-order toegelaten worden, die dan voorzien zijn voor diegenen die de pre-order reeds betaalden, en op=op, maar blijkbaar cashen ze bij Fnac liever eerst om dan pas te bestellen of whatever. Bij Mediamarkt is het horloge echter WEL beschikbaar!!
0
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Niet nakomen levedatum + voorraad klotpt niet FNAC,
4
0 Je hebt al gestemd!
Beoordeling:2 Nooit bestel ik nog iets bij Fnac Nooit bestel ik nog iets bij Fnac. Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 1 mei wat een kadootje moest zijn voor iemand anders. Toen ik na een week belde om het te annuleren (zodat ik het elders kon kopen om het op tijd te hebben om als kado te geven) zeiden ze dat het niet ging om te annuleren omdat het al verzonden was. Vandaag teruggebeld want nog steeds nidt ontvangen en die persoon zei me dat het nog steeds niet verzonden is ( dus zei iets helemaal anders dan de vorige) en dat ik mazr moest wachten. Een gratis retourticket maken, was ook niet mogelijk (winkel is niet bij ons in de buurt)??? Nooit meer!
3
0 Je hebt al gestemd!
Bedankt voor het insturen van jouw review!Elf
Ondanks correcte betaling langs onze kant, werd ontdekt dat de betaalde service niet werkte. Na 6 weken ontevreden over-en-weer mailen enkel standaard antwoorden ontvangen dat de boekhouding de terugbetaling zou voorzien. OVer de gevraagde service of hoe die dan te vervangen werd met geen woord gesproken, alsof een terugbetaing alles zou rechtzetten, terwijl wij de applicatie gewoon wouden verder gebruiken.
Bedrogen Fnac-lid
Peter Pluym
Peter
Nooit meer fnack
Peter
Je moet zelf de gsm naar China opsturen, kost 75 euro !!!
Fnack weigerd je te helpen
J
Petra
davi Van Laethem
Dit is niet de eerste keer dat een bestelling in de soep draait bij jullie. De stock status is niet correct alsook de lever termijn. Op deze manier geven jullie een verkeerd beeld aan de klanten om ze toch te lokken voor een bestelling. Ik kan mij niet voorstellen dat jullie op deze manier geen klanten gaan verliezen. Spijtig dat de service de laatste maanden enorm achteruit is gegaan met valse beloften.
Evy